środa, 2 stycznia 2013

Coraz gorzej... Czas to zmienić..

Siemka...
... Wymyślam sobie, że jest źle... Hah... głupia jakas jestem... :|
Muszę to zmienić w sobie... ten mój cały  `` pesymistyczny świat..`` .  .  .
Kurwa... to nie takie proste.. 


Kiedy przyjaciel idzie z Tobą, każda droga wydaje się krótka..


Patrzysz i zazdrościsz. Nienawidzisz, bo osiągnęłam tak wiele.



Czy się boję? No proste.
Przeraża mnie las nocą,
przeraża mnie wiatr,
jesień, spadające liście,
zimne powietrze i pustka.
Twój brak mnie przeraża,
trzęsące się ręce,
łzy na policzkach,
i drżące wargi.
Przeraża mnie to,
że bez Ciebie zwyczajnie umieram .


Tak to już jest, gdy na kimś ci zależy.
Zaangażujesz się, zakochasz,
przeżyjesz najwspanialsze dni w swoim życiu, 
a później zostaniesz sama
. Bez żadnego konkretnego wyjaśnienia.


Jak sama się kiedyś zakochasz, zrozumiesz dlaczego wciąż mu wybaczam.


Nie, ja nie miewam 'fochów'. Ja jak się wkurwiam, to nie odzywam się tygodniami, i pewnie z słusznego powodu.


Wiesz co Cię tak wykańcza?
tęsknota za kimś,
kto był w Twoim życiu kimś ważnym,
a teraz tego nie ma.
zniknęło.


Pytasz co lubię robić w wolnej chwili - lubię patrzeć na Twoje zdjęcia wierząc, że kiedyś będziesz mój.


 I chodź w środku była rozdarta,
serce pękało z bólu,
a łzy same cisnęły się do oczu. 
Pokazała mu że że jej świat bez niego
potrafi jeszcze jakoś funkcjonować.


Skutkiem prawdziwego szczęścia nie jest uśmiech na ustach, lecz radość w oczach.



Tęsknię trochę ,
za Twoim uśmiechem ,
smakiem Twoich ust ,
biciem Twojego serca .

Możesz nazywać mnie Twoją,
a ja i tak nigdy Twoja nie będę.
Możesz mówić mi "kocham Cię",
a ja i tak tego nie odwzajemnię.
Możesz robić dla mnie wszystko,
a nie dostaniesz w zamian nic. 
Wybacz. Już nie bawię się w miłość.



Gdy się kogoś kocha, to kocha się całego człowieka, takiego jaki jest, a nie takiego, jakim by się go mieć chciało.


Zanim Cię spotkałam,
nie wiedziałam, c
o to znaczy spojrzeć na kogoś i po prostu
uśmiechać się bez powodu.


Przyjaciel ten, który przypierdoli ci w twarz i przypomni kim jesteś, kiedy robisz coś głupiego.


Prawdziwej przyjaźni żadna siła nie zniszczy
żaden czas nie osłabi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz