czwartek, 3 stycznia 2013

Opisy o szczęsciu.. usmiechu.. ;d

Helo ;d

Nie zwracając uwagi na moje zachowanie... ehm..
Dodam wesołe opisy ;)


Najbardziej ci do twarzy z uśmiechem ;D


Uśmiech to pół pocałunku.



Uśmiech to magia.
Powstaje z niczego,
a potrafi zdziałać cuda.


Twój uśmiech, wplątany w moje myśli..<3


Mimo trudności losu trzeba patrzeć na świat z uśmiechem


Może to się zdarzy...
kiedyś zobaczę uśmiech na Twojej twarzy...



Gdybym była pięcioletnią dziewczynką, zburzyła bym Swoje klocki ,żebyś wiedział jak bardzo Cię lubię .. ; *


 Pójdę na najdroższą kawę w mieście do najpiękniejszej cukierni. Będę tam siedziała taka dumna i niezależna. 
A potem wyjdę na te deszczowe choć ciepłe ulice,
włożę w uszy słuchawki i będę delektować się moim ulubionym kawałkiem oraz uśmiechać do wszystkich przechodniów.
Poczuje się wolna. Naprawdę wolna.
I powiem sama sobie że świat bez Ciebie
też może być kolorowy... :d


Na brzegu rzeki,tylko tam mogłam wspominać jego najwspanialszy uśmiech, był najlepszy...



Z najbardziej sztucznym uśmiechem na świecie spojrzałam i powiedziałam :
”jak ślicznie razem wyglądacie.”


Oczy wyszły mi, gdy tylko zobaczyłam Twój uśmiech ;o


Wszyscy chcą Twojego dobra. Nie pozwól go sobie zabrać..




- Czy to na prawdę zapach szczęścia?
- Czemu pytasz?
- Wiesz... ja nigdy go nie czułam, więc powiedz.
- Tak. właśnie tak pachnie szczęście




I tylko upić się na słodko, upić tęczowymi drinkami z wielkimi plastrami pomarańczy.. :3



Taki jest mój styl osobisty -
całkiem malinowo wyjeebisty ;].




Trawa jest taka fajnie zielona^^ 




Spowita różowym dymem z różowych elofajek rozmawiam z truskawkowym błyszczykiem xD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz