wtorek, 25 grudnia 2012

Opisy

Siemka.. 
I już swięta po części skończone... Tak w sumie to jestem zadowolona..
Szybciej sylwesteer <3 


OPISY :

- za dużo pijesz!
- świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia, wiesz dlaczego?
-dlaczego?
-bo w tamtym świecie mnie kochasz, a tu masz mnie w dupie..


- jest tylko jeden sposób żeby to naprawić.
- jaki?
- weź wyjdź.


Duchowo blisko, geograficznie daleko. . .


Dziękuję, że olewasz.. cholernie mi miło..


Chciałabym, uwierz, naprawdę bym chciała umieć przejść obok Ciebie i nie czuć potrzeby zerknięcia. Umieć tańczyć i nie patrzeć z kim tańczysz Ty. Kłaść się spać i nie myśleć, czy jutro coś się wydarzy z Twoim udziałem.. 


Potrzebny jest czyjś uśmiech, aby samemu się uśmiechnąć.. :3


Zdaję się, że odczuwam coś na kształt szczęścia. ♥zastanawiałam się ostatnio co to jest damsko-męska przyjaźń. I już wiem. To najzwyczajnie na świecie gra wstępna do miłości, działająca w jedną stronę.


Dobra piosenka nie zmieni Twojego życia na lepsze ,
zmieni tylko Twój humor ,
a humor jest w stanie zmienic życie . 
Czy muzyka nie jest lekarstwem na wszystko ?


Buziak w internecie. A w realu też potrafisz?


Odcinam się od tego popierdolonego świata- wrócę dopiero wtedy, kiedy ludzie będą ludźmi...


Najgłupszą rzeczą, jaką można zrobić w życiu, jest niezrobienie niczego głupiego.


Nie pamiętamy dni , lecz momenty .


Moje życie wygląda jak takie jedno wielkie
'o ja pierdole' ale lubię je...


Nie, nie będę płakała przez Ciebie kolejny raz. nie dam Tobie tej pierdolonej satysfakcji! zapomnę, że kiedykolwiek coś nas łączyło, i że kiedykolwiek się znaliśmy.



A najgorsza jest ta bezsilność, że nie możesz zrobić kurwa nic .


Wykrzycz głośno, że jestem dla Ciebie wszystkim.


Każdy musi w coś wierzyć, żeby nie zwariować.


Nie odpisuje? miej go w dupie, kiedyś i tak na pewno
napisze do ciebie sam.


Jeśli nie nauczysz się ogarniać mojej ironii i wrednych
 żartów- nie mamy o czym rozmawiać.



- słodko to wyglądają żelki ! , ale zazwyczaj są kwaśne.. :33


Bo nie mam już siły sobie tłumaczyć,
że to tylko głupie zauroczenie. ..


Zawsze odprowadzał ją wzrokiem pod klatkę ..


Gdy rozmawiam z Tobą na gadu i widzę piszący ołóweczek który po chwili staje i znowu pisze, zastanawiam się co chciałeś napisać.


-zaraz jebnę!
 -jebnijmy razem ! ;/


Patrzę na Twoje zdjęcie i serce mi pęka. nie wiem o czym myślisz, co robisz, czy wszystko w porządku a może stała ci się jakaś krzywda a ja nie mogę pomóc, może tęsknisz za mną a może znalazłeś pocieszenie w ramionach innej. ale nic tak bardzo mnie nie wkurwia jak ta niewiedza.


Wystarczy chwila, by kogoś zauważyć, i całe życie, by kogoś zapomnieć.


Jego oczy - najsilniejszy magnez na świecie ! ♥


Oczywiście że nie jesteś gruby!
Weź sobie dwa krzesła i siadaj do nas.


Ciekawi mnie ile tapety by Ci odleciało, gdyby tak podejść i mocno tupnąć nogą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz